2020-04-02 09:11:43

Četvrtak, 2.4.2020.

Dragi učenici!

Još je jedan sunčan, hladan dan pred nama i druženje u školi na daljinu. Budite i danas marljivi, kao i do sada. Želim vam puno uspjeha u radu!

 

HJ

Dok čekate Školu na trećem poigrajte se.

Učiteljica Karolina, iz Kamanja, napravila je za vas igru uz film “ Čarobnjaka iz Oza“ . Ako ste ga pažljivo gledali znat ćete odgovore na sva pitanja. Pokušajte imati što bolji rezultat! Klikni na:

https://wordwall.net/hr/resource/1204688

Danas ste ponavljali razliku između basne i pripovijetke. Evo igre:

https://wordwall.net/hr/embed/08b191ec849f4ccf9bb47ed961374dbf?themeId

Pripovijetku „Voda u mom srcu“ možete ovdje pročitati , ali morate biti brzi jer se stranice brzo okreću. Čitaj na glas! Ponovi onoliko puta koliko ti bude potrebno da sve pročitaš bez greške.

https://view.genial.ly/5e7cf5191129ec0e27a0b71a/video-presentation-voda-u-mom

U bilježnicu napiši naslov i pisca.

Zatim ispiši VLASTITE imenice iz ove pripovijetke.

Nacrtaj kao je dječak odlučio spasiti potok koji se nalazio u blizini njegove zgrade.

Poslikaj crtež i vlastite imenice i pošalji!

MAT

Kreni redom:

Danas ćete morati biti vrlo pažljivi u radu, a za početak otvorite udžbenik, str.53 i riješite 1., 2. i 3.  zadatak. Kod trećeg zadatka koristi se množenjem zbroja brojem…..Ako nisi siguran/sigurna kako se to radi podsjeti se u udžbeniku na str.49 (Zbroj se množi brojem tako da se svaki pribrojnik pomnoži tim brojem, a umnošci se zbroje!!!!!) Dakle prvo množiš, a zatim zbrajaš! U bilježnicu napiši naslov : Množenje dvoznamenkastog broja jednoznamenkastim brojem Pročitaj zadatak:

Pekar je na jedan pladanj poslagao 43 peciva. Koliko će peciva biti na 6 pladnjeva ako na svakom pladnju bude jednako mnogo peciva?

Što je poznato? Što je nepoznato u zadatku? Kako ćemo to izračunati?

43 ∙ 6 = (40 + 3) ∙ 6

                =  40 ∙ 6 + 3 ∙ 6

                = 240 + 18

                = 258

Prvi se faktor rastavlja na zbroj desetica i jedinica, svaki se pribrojnik množi jednoznamenkastim brojem, a dobiveni umnošci se zbroje.

Riješi 4. zadatak, udžbenik str.53. N

Potrudi se riješiti još primjere:

57*4=      

86*5=      u svoju bilježnicu. Poslikaj i pošalji!                      

 

Riješi 5. i 6. zadatak, str. 53, udžbenik

DZ: RB str.49

TKO ŽELI više vježbati može riješiti i zadatke u ZZ, str 49

 

GK

Ponovi pjesmicu „Proljeće u srcu“

Poslušati skladbu na poveznici te napisati  u udžbeniku iz GK  sa stranice 17:

https://www.youtube.com/watch?v=OvPjtolajZk      ili       

 https://www.youtube.com/watch?v=Z7MogNHCwGo

 

Slušali smo: C. Saint-Seans: Karneval životinja - Završna koračnica

Odredi u udžbeniku: ugođaj, tempo i izvodilački sastav.

SRO

Budući da je danas svjetski dan svjesnosti o autizmu želja mi je da malo više saznate o tome pa pogledajte film:

https://www.youtube.com/watch?v=qpzNoRLHIMw&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2__QgjMPnKrKkqcOG7d_IOZBm4I_8OR7hgFmSa_mPPWv95FW0H2Za6hbk

Knjiga o autizmu

https://read.bookcreator.com/Rsow1nTlN2a6wlfT5zRnybLF5gY2/xFm80aJYSgWMJs6

Autizam puzzle

https://www.bookwidgets.com/play/HPNGMQ?teacher_id=5042154337468416

 

Pozdrav, do sutra!


Osnovna škola Žakanje