2020-02-07 08:16:18

DIGITALNA IGRA ,,SPAŠAVANJE AUSTRALIJE''

Ove školske godine i naša škola uključila se u projekt Generacija Now koji provodi Institut za razvoj i inovativnost mladih u suradnji s Hrvatskim Telekomom. Tema ovogodišnjeg natječaja je Digitalna igra(čka) koja se izrađuje uz pomoć Neuron seta. Predstavljanje Neuron seta izazvalo je opće oduševljenja među djecom, ali i među učiteljima u našoj školi. Stoga, visokomotivirani prionuli smo na zadatak krajem 12. mjeseca prošle kalendarske godine.

Igra se zove ‘Spašavanje Australije’. Radi se o društevnoj igri s 3D figuricama tipičnih australskih životinja na igračoj ploči oblika kontinenta. Cilj naše digitalne igre jest točno odgovoriti na što više pitanja s kartica te prvi dovesti klokana do vatrogasnog vozila. Točnost pitanja provjerava se na poleđini kartice te igrač - sudac uz pomoć svjetlosnog senzora i LED ekrana daje signal drugom učeniku je li odgovorio točno. Na samom vatrogasnom vozilu nalazi se i cijev koja je povezana s posudom u kojoj se nalazi vodena pumpa. Dakle, na pritisak tipkala kreće vatrogasno vozilo, a s odgodom od 3 sekunde pokreće se i vodena pumpa koja zalijeva biljku kada joj se vozilo približi. Igra je primjenjiva u nastavi bez obzira na uzrast, sadržaj i cilj učenja. Kartice s pitanjima su podložne promjenama kao i kodovi u igri. Osim pojedinačno, igra se može igrati u parovima, ali i grupama. U izradi digitalne igre sudjelovale su tvrtke DUO STEP i Stellaritech. U suradnji sa vlasnikom i zaposlenicima tvrtke izrađena je Kerrock igraća ploča u obliku kontinenta Australije, a kolegica tehničarka Stella Paris iz Rijeke izradila je 3D figurice uz pomoć 3D printera.

U prilogu se nalazi nekoliko fotografija naše igre i poveznica na video.

 

učenici 1., 2.a, 2.b i 3. razreda OŠ Žakanje

Učiteljice: Irena Predović Drakulić, Lorena Sopčić i Blanka Hajsan

 


Osnovna škola Žakanje